ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

امتیاز شرکت‌های گران‌فروش هواپیمایی لغو می‌شود | آیا قرار است نرخ بلیت شناور شود؟

  • کد خبر: ۲۰۹۵۸۷
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
امتیاز شرکت‌های گران‌فروش هواپیمایی لغو می‌شود | آیا قرار است نرخ بلیت شناور شود؟
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برخورد قانونی با گران فروشی بلیت هواپیما انجام شده، تصریح کرد: برخورد شدید و حتی لغو امتیاز در انتظار آن دسته از افراد سودجو و پلتفرم‌ (سکو)هایی خواهد بود که با توجه به شرایط موجود در حال سوء استفاده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز محمد محمدی بخش امروز، پنجشنبه ۱۲ بهمن در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران و در حاشیه مراسم سالروز بازگشت رهبر انقلاب اسلامی به کشور و آغاز دهه فجر، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص قیمت بلیت هواپیما گفت: بعد از ابلاغ رای دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مصوبه ستاد تنظیم بازار، نامه‌ای برای این دیوان ارسال شد.

وی افزود: رییس دیوان عدالت اداری اعلام کرد که فعلا رای برای ابلاغ متوقف و به جلسه کارشناسی موکول شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در جلسه شورای عالی هواپیمایی مصوب شد که همه شرکت‌ها ملزم به رعایت سقف ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری تا زمان تعیین تکلیف رای دیوان باشند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: شرکت‌هایی که سقف نرخ‌های ابلاغ شده از سوی این سازمان را رعایت نکنند با برخورد قانونی مواجه می‌شوند که می‌توان به ورود سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه در هفته گذشته، اعمال جریمه‌های سنگین و برخورد با برخی شرکت‌ها نیز اشاره کرد.

محمدی بخش خاطرنشان کرد: با آن دسته از افراد سودجو یا پلتفرم‌هایی که با توجه به شرایط موجود در حال سواستفاده هستند، برخوردی شدیدتر می‌شود و حتی لغو امتیاز در انتظار آن‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به ادعای برخی شرکت‌ها مبنی بر داشتن رفتار قانونی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما تا زمان نظر قطعی رای دیوان گفت: فاصله زمانی کمتر از یک هفته و مربوط به زمانی است که سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله ابلاغ کرده و واجب الاجراست.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: افزایش قیمت‌ها باید با تصویب شورای عالی هواپیمایی باشد تا ماهیت قانونی داشته باشد مگر اینکه بر اساس رای دیوان عدالت اداری، متنوع سازی نرخ انجام شود که در این صورت باز هم شورای عالی هواپیمایی نظر کارشناسی خود را اعلام می‌کند تا شاهد رها شدگی در خصوص نرخ بلیت هواپیما نباشیم.

محمدی بخش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برخوردی با ایرلاین‌هایی خواهد شد که در لحظه آخر اقدام به لغو پرواز می‌کنند، گفت: به طور کلی، روزانه سه تا چهار پرواز به دلیل شرایط جوی ناپایدار یا عملیاتی لغو می‌شود. البته رفتار قانونی در قبال حقوق مسافر انجام می‌شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در شرایطی که نوسانات نرخ ارز، تحریم ها، عدم ترخیص قطعات، ناوگان هواپیمایی و موضوعات متعدد نگهداری از صنعت هواپیمایی را با مشکل مواجه کرده است، فقط می‌توان با تعامل و همکاری همه دست اندرکاران از این صنعت مراقبت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اجازه هیچگونه اقدام هیجانی در صنعت هوانوردی کشور داده نمی‌شود و مردم مطمئن باشند که اولویت سازمان هواپیمایی کشوری ابتدا ایمنی و امنیت، سپس تسهیلات و سایر موارد است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->